BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink

OBIECTIVE

Sa ajutati elevii sa inteleaga dinamica unei audiente
Sa ajutati elevii sa isi adapteze mesajul pentru ca aceasta sa se potriveasca audientei
Sa ajutati elevii sa isi adapteze discursurile situatiei de comunicare

SUGESTII PENTRU PREDARE

   Analiza audientei este o componenta importanta a vorbitului in public. Fara intelegere profunda a audientei, elevii pot pregati si prezenta discursuri ca si cum acestea ar fii destinate oricare audiente , in orice moment. Scopul discursurilor, prezentarilor este de a aduna anumiti oameni, cu anumite ocazi , din anumite motive, prin urmare o etapa esentiala in pregatirea anumitor discursuri eficiente este aflarea cat mai multe detalii despre acesti factori(audienta si situatia de comunicare).Audienta si situatia de comunicare ar trebuie sa influenteze fiecare aspect al pregatirii, compunerii si prezentari unui discurs.Ele devin si mai importante atunci cand vorbitorul incerca sa isi convinga audienta de un anumit fapt.

EXEMPLE :  1. Nu folosi formulari care pot fi interpretate drept impuse
2. Evita formularile care pot avea sens dublu
                       3. Evita afirmatiile irelevante pentru subiectul tratat
4. Foloseste un limbaj simplu, clar, direct si concret
                5.Fii cat mai concis
6. Fiecare fraza trebuie sa exprime o singura idee
         7.Evita cuvintele de genul "Toti", "Intotdeuna" , "Nimeni" , " Niciodata"
8. Foloseste mai degraba , propozitii simple decat propoziti subordonate
    9. Foloseste un limbaj accesibil
10. Evita folosirea negatiilor duble